Friday 19 August 2011

Haha xD

Assalammualaikum dan salam satu blogger ..
Semenjak dua menjak ni tido mesti kol 2 , 3 ! bangun sahur mata tak boleh bukak ..
haha xD tu lha Nur Syaza ! ehh , ni bukan perkara yang ingin dikongsi ..
Hobi aku sekarang , meng-like org pnye post , photo kat Facebook .. Main poke-2 pon hobi baru ! :)
Tpi sekarang ni aku selalu sangat webcam dengan  kawan-2 ! Terutama nyer                    
 Budak Comel :D





Comel kan dier ? :)
Dier sanggup layan aku yang suke sangat ber-webcam :D
Tapi memang best .. Webcam dengan dier mesti tangkap gambar , buad memek muka ! 
Macam-2 lha  .. ckup la buad kali ni ! 
byebye :P 

3 comments:

  1. ok ,,, mmng aku snggup layan ko berwebcame ,,, kalo aku x snggup ,,, aku x kn nye teman ko brwebcame pgi pgi bte ni ,,, muahahahaha

    ReplyDelete

Hello guys ! kalau rajin comment la ape yang patut .. :D suke ati .